W związku z realizacją art. 17 ust. 1 pkt 11 i art. 50 ust. 4, 5 oraz 7 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 2268) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r., Nr 189, poz. 1589 ze zm.) Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie zatrudni specjalistę rehabilitanta, fizjoterapeutę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych.

Cena za 1 godzinę (60 minut) – 60 zł brutto

Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z dojazdami w ramach świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
Do czasu świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych nie wlicza się czasu dojazdu do osoby, w stosunku do której świadczone są specjalistyczne usługi opiekuńcze, ani powrotu do miejsca zamieszkania.


Charakter umowy: umowa zlecenie
Miejsce wykonywanej pracy: gmina Tarnów – miejsce zamieszkania podopiecznego

Ogólny zakres wykonywanych czynności:
Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii.

Niezbędne wymagania:
1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
2. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
4. Osoba musi być dyspozycyjna, przygotowana do pracy w terenie, posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania podopiecznego.
5. Posiadane kwalifikacje do wykonywania zawodu rehabilitanta, fizjoterapeuty.

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny i CV,
2. Dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
3. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie.
4. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
5. Oświadczenie osoby, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie osoby, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane.
7. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla celów prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie rekrutacji. Zostałem/am poinformowany/a, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Oświadczam również, iż zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną RODO załączoną do ogłoszenia w sprawie naboru na w/w stanowisko”.
8. W/w dokumenty należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie ul. Krakowska 19 – lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19.

SZCZEGÓŁY